måndag

Äntligen!!!

ÄNTLIGEN!

Ja äntligen är jag igång,efter inställda tävlingar igår p.g.a dåliga förhållanden,kändes det skönt att det blev tävling som planerat idag.
Försöket är avklarat och jag måste skriva äntligen igen för det var lite så det kändes när jag passerade Nya Zeeland på mållinjen,det var 2 år sedan jag senast slog henne.Men detta var som sagt bara ett försök så det är mycket som kan hända i nästa lopp,men en bra start på detta mästerskap att få vinna dagens lopp var det.
Nu är det lite ledig eftermiddag med promenad som står på programmet och sen är det bara att ladda om för nästa lopp,semifinalen.

Till nästa gång
Ha det gott

3 kommentarer:

  1. Grattis till segern i försöket! Jätteroligt!
    Stämmer det att semin går på torsdag?
    Har försökt läsa programmet och fått det till det.
    Skall ner till Karapiro och kolla på torsdag och det vore så roligt att få se den, särskilt nu!!

    SvaraRadera
  2. Hej Frida!!! Jätteroligt att läsa om dej här!! Grattis till vinsten i försöket !!! Nu håller jag tummar & tår för dig nästa gång du kör! Go girl!! Kram från Ann-Charlotte på Concept:)

    SvaraRadera
  3. Hej Christina
    Ja det stämmer semifinal på torsdag kl.12.23 och sen kommer Lassi efter mig.

    Hej Ann-Charlotte
    Det är bra att du håller allt som kan hållas vet aldrig när det kan behövas.
    Kram Frida

    SvaraRadera