fredag

World Rowing Championships 2011

Ja rodd VM är nu i full gång,här nere i Bled.
Självklart har en massa lopp rotts och flera Världsmästare har redan fått sina guldmedaljer hängda runt sina halsar.
Själv har jag bara rott ett lopp såhär långt och det var i söndags.Sedan dess har jag fått se mina kära lagkamrater kämpa hårt ute på banan.Träning har blandats med vila omladdning,lite tid med familj och massa rodd tittande,och ja det förstås en hel del fimtittande!!!
Mitt försöks lopp förra söndagen kvalificerade mig direkt till semifinal,därav inga lopp för mig under veckan som gått.
Men imorgon smäller det,det vill jag lova.Efter att ha haft hela 5 dagar med enbart träning och omladdning är det med blandade känslor jag imorgon skall in i elden igen.Att säga att jag är lugn som en filbunke för att jag är regerande världsmästare vore att ljuga;)
Nu vet jag ännu inte vilka jag står mot i semifinalen imorgon,det får jag se först efter middagen ikväll!Men jag skall meddela er så fort jag sett den.
Hasta la vista ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar