torsdag

"JERRINGPRIS"

Det är hög tid att rösta,igen!!
Jag är ännu med i omröstningen av "Jerringpriset" folkets pris.
Skulle bli ofantligt tacksam och glad om ni och alla era vänner ville lägga er röst på mig.
Om någon undrar varför jag skall få er röst,tag en liten titt på länken :
Sverige första VM guld på 15 år,EM brons,samt brons på Världscup finalen i Juni.Jag kunde inte önska mig ett bättre år:)

Klicka in på länken nedan och fyll i de tomma fälten och kryssa för mig,Frida:)
eller ring,099-206 07

Tack för din röst.
Kram Frida

###############

It is time to vote, again!!

I'm still in the running for the "Jerringpriset" the people's award.
Would be immensely grateful and happy if you and all your friends wanted to add your vote for me.
If anyone wonders why I should get your vote, take a little look at the link:
Sweden´s first Worls champ gold in 15 years, European Championship bronze, and bronze at World Cup finals in June. I could not have asked for a better year:)

Click the link below and fill in the blanks and check for me, Frida:)
https://web.questback.com/sr/jerringpriset2010del2/
Thanks for you´r voteFrida x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar