måndag





Gott Nytt År!!!!
Jag hoppas ni alla hade en trevlig nyårs afton. Kanske lovades det några nyårs löften!!!
Jag har ett, det är inte från i år, men det gäller dock fortfarande.....
Självklart skall jag ha min egna lilla års krönika, och ja, den kommer att handla mest om rodd;) men den får vänta lite till.
Det har gått 2 dagar på 2011, har inte missat ett träningspass;) det börjar bra, nu återstår det bara 364 dagar och ca 650 träningspass, jag är optimistisk;)


########################

Happy New Year!
I hope you all had a nice New Year's evening.
Maybe it was promised some New Year's resolutions!
I have one, it's not from this year, but it still applies .....
Of course, I have my own little year chronicle, and yes, it will focus mostly on the rowing;) but it must wait a little longer.
It's been two days in 2011, has not missed a workout;) it starts well, now there are only 364 days to go and about 650 training sessions, I'm optimistic;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar