torsdag

4

dagar kvar till avfärd.
Efter lite läger i Aviz,Portugal är jag nu sedan ett par dagar tillbaka hemma i Strömstad igen.
Borta bra men hemma bäst!
Fast denna gången var borta faktiskt riktigt gott,både trevligt sällskap av Norskarna och soligt väder gjorde lägret riktigt lyckat.
Snart är det dags för avresa till Nya Zeeland och VM.
Men innan det beger sig skall det hinnas med lite av varje,en hel del träning förstås,men också lite annat pyssel.För att inte tala om tvättning och sen packning av väska vilket kanske är en av mina svagare sidor :)
På 4 dagar ska jag nog hinna packa,hoppas jag.
Känns dock som jag kan behöva göra en liten att-göra lista!!!

Till nästa gång-ta hand om er.
#################################
4

days left until departure.
After a the camp in Aviz, Portugal, I am now since a few days back home in Strömstad again.
There's no place like home!
Though this time was gone actually really good, both the good company of Norwegians and sunny weather made the camp very successful.
It´s almost time for departure to New Zealand and World Champs.
But before it time to fly, there´s a few things to do,lot´s of training of course.Not to mention the washing and then packing the bag which is perhaps one of my weaker sides:)
In four days, I'll probably have time to pack, I hope.
May have to make a to-do list just to make sure I don´t forget anything!!!!!

Take care.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar