måndag

Jag hoppas ni alla haft en härlig jul.Det hade jag,spenderade ett par dagar med mamma och systrar;) På julafton fick jag äta av ett gott julbord i sällskap av släkten, och självklart hade "moster" Karin gjort min favorit,grönkål:)Även tomten hittade fram till mig med klappar,så ja jag kan inte klaga på mitt julfirande. Men som man säger härligt är kort och så även julen,men det var trevligt och det är ju faktiskt bara 360 dagar kvar till nästa julafton,starta nedräkningen:)
Ett försenat men hjärtligt GOD JUL

############

I hope you all had a wonderful Christmas.
Myself spent a few days back home with mother and sisters;)
On Christmas eve, I enjoyed a goodChristmas dinner in the company of family, and of course had "Aunt" Karin made my favorite, grönkål:) Although Santa found his way to me with presents too , so, I can not complain about my Christmas. But as they say nothing last for ever,the same goes for Christmas. It's actually only 360 days remaining until Christmas eve,let´s start the countdown:)
A belated but heartfelt Merry Christmas



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar