fredag

Soligare breddgrader:)


Jag har lämnat min vita västkust stad bakom mig och tagit flyget söderöver. Återigen befinner jag mig under den varma solens strålar i Sydafrika.
Är för närvarande på läger på höghöjd tillsammans med det Sydafrikanska landslaget.
Kommer spendera de närmsta 3 veckorna här nere,självklart blir det mycket rodd på vattnet men det blir en hel del annan träning också,tränarna lyckas fylla dagarna ganska väl!
En svalkande drink vid poolkanten tittandes ut över savannen och den afrikanska solnedgången,Nej riktigt så gott har jag det inte.Vi har en pool,men den är mer grön än vattenfärgad,och den är inte större än en babypool,så badandet får allt vänta till det blir varmare väder hemma i Svedala;)
Nä gott folk nu tar jag mig en liten tur till träningslokalen igen!
Ha det riktigt gott:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar