torsdag

Hej

Jag vill bara meddela att för säsongen 2011 har jag gjort ett klubb byte. Kommer i år att tävla för Strömstad Roddklubb.

Jag kommer fortsätta var fullvärdig medlem i Falkenbergs roddklubb precis som jag varit sedan jag tog mitt första årtag.

Nedan följer mitt pressmeddelande.

Strömstad februari 2011




Till den det berör



Klubbyte Frida Svensson



Från och med tävlingssäsongen 2011 kommer Frida Svensson tävla för Strömstads Roddklubb. Frida har bott, studerat och sedermera arbetat i Strömstad sedan 1997 och är numer en välkänd och etablerad Strömstadsbo. Dessutom har Frida ett lokalt nätverk av sponsorer och annan stötta som har stor betydelse för hennes fortsatta satsning. Frida finner det därför naturligt att bli Strömstadsbo ”fullt ut”.


Det finns ingen konflikt med Fridas moderklubb, Falkenbergs Roddklubb eller dold agenda i klubbytet och vara sig Strömstads Roddklubb, dess medlemmar eller hennes tränare Johan Flodin har påverkat Frida i hennes val.


Frida tackar Falkenbergs Roddklubb för stödet under åren som gått och kommer naturligtvis fortsättningsvis att vara medlem i klubben . Strömstads Roddklubb hälsar självklart Frida välkommen.


1 kommentar:

  1. Vilket klokt beslut! Klart att du ska tävla för Strömstad där du verkligen har allt i din sport. Fbg överlever ändå. Bara vi får läsa om dig och se dig ibland.
    Kram

    SvaraRadera