onsdag

GP:s Stora Sprotpris


GP:s STORA SPORTPRIS!!!!!!

Jag har tilldelats Göteborgs postens Stora Sportpris.
Idag var det syreupptagnings test inplanerat .
Och visst blev det test som det var tänkt. En testdag med lite guldkant på:)
Strax innan det var dags att klä om till roddkläder ringer telefonen.
Göteborgs postens sportreporter presenterar sig i andra ändan:
"Hej,jag vill bara meddela dig att en enhällig jury har utsett dig till årets vinnare av GP:s stora sportpris"

Jag är otroligt tacksam och glad för denna utmärkelse,kunde inte fått en bättre start på 2011.
Ett stort tack till juryn.


*************************************

I have been rewarded GP:s Sports Award.
Today was a VO2 test scheduled.
And I did a VO2 test as it was intended. A day of testing with a little silver lining on:)
Shortly before it was time to get started, the phone rings.
Göteborgs posten´s(Gothenburg postal) sports reporter introduces himself at the other end:
"Hey, I just want to let you know that a unanimous jury has selected you to this year's winner of the GP:s sporting award"

I'm extremely grateful and happy for this award, could not get a better start in 2011.
Many thanks to the jury.

1 kommentar:

  1. Grattis till detta fina pris Frida! Nu har jag lugnat ner mej lite sen Idrottsgalan. Jag var skitsur för att de inte visade dig en enda gång ända tills Emma sa att hon sett dig. Nu har jag kollat på svt play och fått se en ynka liten glimt. Men det är riktigt dålig stil att inte ens kunna visa de nominerade som är på plats till det viktigaste priset. Tyckte du kunde vara nominerad till årets prestation och årets kvinnliga idrottare också. Du är ju helt fantastisk, fast de andra är ju lite bra de också.
    Kram Inger

    SvaraRadera