måndag

Strömstads Tidnings idrotts pris 2010

Jag är otroligt hedrad, glad och stolt över denna utmärkelse.
Falkenbergs tjejen,Jag, fick Strömstads pris som ÅRETS IDROTTARE, kändes som en mycket rolig julklapp.
Jag blev grundlurad vid utdelningen dock:)
Johan (min tränare) ringde kvällen innan o bad mig åka till STD roddklubb dagen efter för att träffa en man som ville visa en ny roddmaskin, ja ja tänkte jag det kan jag väl göra,inte för att vi vill ha någon ny!!!!Kommer till klubben lite yrvaken efter en liten pwernap efter träning.
Ut kommer det 5 människor ur båthuset,OJ tänkte jag...sen ser jag den fina inramade bilden och texten ÅRETS IDROTTARE,JAG!!!vilken trevlig överraskning på torsdagsmorgonen;)
Tack för utmärkelsen och tack till hela Strömstad för ert stöd och alla gratulationer:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar